Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Pernilla Östlund - 1 maj 2013 15:29

 

Ne man kanske ska börja starta upp bloggen igen då...

Fett jobbig dag de va igår (såklar sista april med), de blev massa strul med kompisar & så.

Jag & ungefär 20st drog på en fest vid halv 11 igår kväll och sen vidare ut på krogen föratt träffa masser med folk..

Sam och Adam söp mig under bordet typ... va ganska borta igår kväll / natt eler på morgonen kanske man säger för klockan va ju typ ungefär 02.30

Men de hände en liten olycka såklart på krogen.. En kille stod å små puttade mig lite så jag började putta tillbaka såklrt, dum som jag är :/ men han blev ireterad tillslut för att hans polare eler nått tog tag i han.

Så han råkade knuffa mig lite hårdare än vad han skulle igentligen, å jag var inte berädd på de alls.. så jag ramlade nedför trappan :(  en kille längst ner hjälpte mig upp sen som tur va :)

Va ganska borta totalt efter jag hade ramlat, polare sa att de va svårt att få kontakt med mig osv... De slutade med att Adam & Sam kom med bilen å vi skulle till akuten..

Fick veta då att jag hade fått hjärnskakning -.- & 3-5 revben knäckta.. så vi fick låv att dra hem.. å de förstörde min kväll/natt/ morgon helt å hållet...

Vi måste nog in på sjukan igen för att jag hostar ganska så mycket blod.. SUCK!


Ikväll vid 19.00 så kommer Roger och hjälper mig med crossen, jag ska byta bromsklossarna både fram & bak medans Roger ska byta mitt bakdäck :) Så jag kan börja köra igen då..

Han kommer HATA mig nu för att jag ha fått hjärnskakning & bröt 3-5 revben.. SUCK... Han som skulle hjälpa mig i helgen med platåhoppen...

Har fortfarande räddslan kvar i kroppen som min olycka bakom platåhoppet.. så ska försöka träna så mycket som möjligt bara på platåhoppen så jag kan köra som vanligt igen..

Och nu undrar säkert många vad jag menar med att köra vanligt som.. de är såhära att jag kan köra fullt ut på banan men i just de platåhoppet som jag knäckte min rygg i där så saktar jag ner för att det känns som om de ska hända igen.. Så vi håller på att träna bort den räddslan och det går faktist frammåt med..


Justja va till läkaren i måndags och han sa att jag fick börja köra fullt ut igen som vanligt men om jag börjar få de minnsta ont så ska jag gå av banan.

Ska test köra nästa helg fullt ut som jag brukar göra så ska han få kolla på ryggen för att se om de ser bra ut :)

Och jag kan säga såhära att jag har längtat som fan i nästan 4års tid till denna dag :)   

Jag är glad över att jag kämpade & stod kvar på mina fötter som mx förare, för de gör inte många ha jag hört & det är synd   


Ha de gött alla mina små gullungar :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag berättar om mitt liv som Mx förare och hur det går med min rygg och så :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards