Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Helvete!

Av Pernilla Östlund - 20 maj 2013 22:49

Jadu vad ska man säga mer än HELVETE...Dette är fan inte min dag asså, först glömde jag min jävla uppgift som skulle in idag i sams lägenhet.. sen sprang man in i en as söt kille när man va 15minuter sen... sen så dog min tele. och efter de så låste jag in min egna jävla nyckel till skåpet.. åå fan vad jag e less nu.. Ha kommit på att det e typ denna vecka och 2 veckor till innan man tar studenten så allt e fett stressigt just nu med skola å allt...


Drog till träningen idag/kväll för att köra, hmm jag & Linus hoppade in i varandra när vi skulle hoppa 30meters platåhoppet.. allt händer mig..Linus bröt armen å min rygg e fuckt upp igen... HELVETE säger jag bara...Mina revben är långt ifrån hel just nu ialafall, hostar blod igen & fick en jäkla hjärnskakning så nu ska jag bara lyssna på vad Peter säger om att jag ska ta det lungt som jag aldrig kan göra.. (är en sån person för er som inte ha fattat de..Så nu ska jag ta de lungt i 1-2 veckor för att se hur de blir med ryggen osv...


Mitt liv suger ialafall just nu, hatar att vara singel, hatar att folk ALDRIG tar än för den man är!Hatar falska personer som säger en sak men sen när man står öga mot öga så vågar de inte öppna käften mot än..Hatar kärleken & alla killar som vill ha en snygg brud, ni kommer inse att ni ha fallit för fel brud i slut änden..Folk som inte går efter personligheten inom kärleken är inte kär..


Säger bara en sak.. Tar du mig INTE som den jag är som person, så äre INTE mig du vill ha!Och bara för att du tycker att jag är söt/fin/vacker/snygg så vill jag inte ha en kille som tar mig för de!Vill ha en kille som ÄLSKAR min personlighet, den jag är & ÄLSKAR mina fel jag gör!


Ha de gött... ska dejta sägen nu...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Östlund - 1 maj 2013 15:29


  Ne man kanske ska börja starta upp bloggen igen då... Fett jobbig dag de va igår (såklar sista april med), de blev massa strul med kompisar & så. Jag & ungefär 20st drog på en fest vid halv 11 igår kväll och sen vidare ut på krogen föratt tr...

Av Pernilla Östlund - 12 januari 2013 23:33


   Minns du när vi tog bilden tsm? Det var sommaren 2012 när vi var på dragrecing.   Minns första gången jag träffade dig, pirrade i hela mig, visste inte vad jag skulle säga eller göra när ni hämtade mig på flygplatsen, kom till dig den 27/12-2...

Av Pernilla Östlund - 6 januari 2013 02:54

Tjennna :D   Veckan som har varit :) : Jag , jonas, kim och linkan tog oss en bil tur ner till tibro igen :) allt ska fan spåra på vägen dit ^^ när vi hade åkt ifrån mig så hade jonas glömt sin börs hemma xD hahah När vi kom till sundsvall så...

Av Pernilla Östlund - 26 november 2012 15:49

Tja! Idag på skolan satt vi och diskuterade innan lunch om insidan/utsidan på killar/tjejer. Vi kom fram till jävligt många saker.. eftersom att vi bara ha 2 killar i klassen och resten tjejer så aa.. Men här kommer lita om vissa saker vi snackad...

Av Pernilla Östlund - 13 november 2012 14:36

Den 26 Oktober (alltså för 3 veckor och 5 dagar sen) så har jag varit ren ifrån droger i 1ÅR. Så nu tycker jag att alla ska sluta kalla mig missbrukare å sånt, hatar att folk säger sånt till mig men vafan jag håller inte ens på längre.. Vet även ...

Presentation


Jag berättar om mitt liv som Mx förare och hur det går med min rygg och så :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards