Alla inlägg under juni 2012

Av Pernilla Östlund - 18 juni 2012 09:26

Nu är det såhära att jag inte ska köra på tisdag alls.

Få se hur det blir med mitt körande i år och nästa år :( det e ju såklart tråkigt att jag inte ska köra kanske men men det blev som det blev...


Fick veta igår att pappa ska flytta till stockholm så då blir det typ ingen träning för mig alls i år eller nästa år :( för att mamma inte vill att jag ska köra alls typ för att jag e ju tjej...

Hmm få se hur det blir nästa år när jag tar studenten om jag flyttar ner till Älsklingen och börjar köra där istället :).

Men pappa har lovat mig att vi ska till gotland och köra GGN i år...

Antingen kör pappa eller jag det beror på om ryggen klarar av det ^^, ska köra i stugan i enduro spåret där för att kolla av och det e lika dant som att köra GGN förutom att i stugen så är stigarna lika bred som däcken :) Men eftersom att man har kört där typ hela livet så e det inga problem :) Men känner sig bara död ibland när man kör precis på toppen av ett stup :) och då skojar jag inte xD.


Ni får veta mera sen hur det blir med mitt körande och så :) puss hej :)


Av Pernilla Östlund - 12 juni 2012 13:02

Jadu vad ska man skriva idag då :) det har ju hänt ganska mycket så. hehe


For ut och körde igår ikväll men det gick ju inte så som jag tänkte riktigt :/ hmm...

Hade kört 3 varv på hemma banan brevid huset typ och sista varvet så landade jag fel i ett hopp och stöp över styret och landade på ryggen.

Svimmade av lite så Ankan ringde ambulans och när jag kom till sjukan så sa dom bara att jag skulle få operera ryggen igen för att det blev som det blev, skulle ändå operera den 2 juli så :).

Jag har kommit hem och jag mår bra nu och känner typ inget i ryggen som jag gjorde förut ialafall :) så det är ett STORT + på det :D.

Läkarna sa att jag skulle vila några dagar, för att nästa vecka ska jag testköra för att se om ryggen klarar av att jag kör som vanligt igen eller inte :).

Först ska jag köra lungt och sen så som jag brukar köra för att se om det är någon skillnad eller inte :).

Men jag hoppas att allt blir som förr innan olyckan :) allt kommer ju inte bli 110% bra precis men jag sattsar på att det går 90% bra ialafall :).

Och jag blev glad som fan över att läkarna sa att jag har ett hopp kvar som kan rädda mitt liv genom Mx :).

Så nu tänker jag satsa på det :D ..


Tack för allt stöd som alla ger mig :)  det värmer as mycket :)

Av Pernilla Östlund - 5 juni 2012 15:53

Igår var jag på sjukhuset vid 12.00 för att veta hur ryggen var och om jag fick köra eller inte.

Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen :/ har fett mycket olika känslor nu.

Fick veta att ryggen hade blivit värre och nu får jag bara köra 15 minuter varje vecka :(.

Har lågt blodsocker med :/ vad gör jag för fel?!   

Helvete asså vad ska jag göra nu då :/ ska jag ge upp min drömm eller inte :/.

Jag vill köra som alla andra gör..


fuck this skit.... ha de gött

Av Pernilla Östlund - 3 juni 2012 18:13

Jahapp då då drog man till banan i spöregnet vid 10 idag då :) körde lite lungt för det hade jag ju lovat er alla ju :).

Hmm ramlade/krashade i leran 4 gånger, stöp totalt över styret en gång :) låg där typ död känndes det som.

Va nära på att köra in i en kille man han får faktist skylla sig själv för att han körde ut mitt framför mig :O.


Men det gick ialafall bra tycker jag, få se hur ryggen är som imorgon.

Ska troligtvis till sjukan imorgon och kolla till så ryggen e okey och så :)

Om den är okey så blir det mer körning och i sommar blir det nog körning med när älsklingen kommer :).


Skriver imorgon hur det gick med ryggen och om jag få köra vidare eller slut :/





Presentation


Jag berättar om mitt liv som Mx förare och hur det går med min rygg och så :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards