Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Bilresan hmm vart? hehe deru :D

Av Pernilla Östlund - 6 januari 2013 02:54

Tjennna :D


Veckan som har varit :) :

Jag , jonas, kim och linkan tog oss en bil tur ner till tibro igen :) allt ska fan spåra på vägen dit ^^ när vi hade åkt ifrån mig så hade jonas glömt sin börs hemma xD hahah

När vi kom till sundsvall så var linkan pissa nödig och jonas vägrade stanna och jag var hungrig.. men vi kunde fan stanna när han skulle pissa -.- hmm


Heheh vi råkade glömma linkan på statiol söder om stockholm med, han hade somnat på vägen hehe xD vafan ska man göra liksom, jag fick typ panik totalt..

Mitt uppe i allting så ringde pappa mig och berättade att han hade beställt min nya jacka med mitt nummer på :) hehe (99.9)

jag e fan störd med xD haha ne men vafan alla kan inet vara normala ialafall :)


Asså vafan linkan började ta upp om när jag och jonas skulle förlova oss igen, men som alla inte förstår så ÄR DET INGET MELLAN MIG OCH JONAS!!!! så sluta säg det för fan..åå vad jag blir less.. 

Han och jag drev bara med er på banan om det och nu tror di alla att vi ska ha barn och blablabla asså seriöst hur gammla är ni igentligen?  linkan är ialafall 2år tror jag..

och bara för att man kramar en kille så behöver man inte vara på G. -.- xD hahah

LINKAN Å KIM, jag och jonas ska INTE gifta oss hahah som NI tror xD ni är fan störda båda två m,en jag älskar er lika mycket ändå:)


Våran diskution i bilen:

Linkan å Kim: När ska ni ha bröllopet?

Jag: ALDRIG

Linkan å Kim: den 4/5 2013?

Jag: ge dig fan innan jag slår på dig!!

Linkan å Kim: oåoåoåoåo vad vi blir rädda -.- :D

Jag: asså ni är fan störda båda två

Jonas: asså vad fan snackar ni om??

Kim: bröllop xD

Jonas: vem ska gifta sig?

Linkan: du å¨Pörniii

Jonas: in your drem

Kim: akta räven

Jonas: är det du eller jag som kör? -.-

Kim: du!!

Jonas: precis så håll käften om båda två!!

Linkan: vilken tur att jag inte behöver stänga igen mitt kakhål xD

Jag: hmm detta kommer sluta illa känner jag

Linkan å¨Jonas: varför de?

Jag: jag sitter i en jävla bil med er tre... det måste ju vara nått fel då -.-

Linkan å Jonas: hmm ...

Linkan: jag tror att kim sover

Jag: peta på han

Linkan: han bet mig

Jag: moget

Kim: skyll dig själv att du stoppade fingrarna i min mun då..

Linkan: men du hade en kaka där ju..

Kim: det va fan min tunga -.-

Jag: vad fan har du druckigt linkan?  tagit?

Linkan: ingenting för jag är as hungrig ...

Jonas: hmm

Kim: men när ska ni gifta er då?

Linkan: ja precis.

Jag å Jonas: HÅLL KÄFTEN FÖR FAN!!!


Jap såhära såg våran bilresa ut lite grann .. kändes som om man ville släppa av de efter vägen någon stans...

M,en vi kom fram ialafall och nu sitter jag och jonas med var sin dator i knät :) hahah

Ha det gött :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Östlund - 20 maj 2013 22:49

Jadu vad ska man säga mer än HELVETE...Dette är fan inte min dag asså, först glömde jag min jävla uppgift som skulle in idag i sams lägenhet.. sen sprang man in i en as söt kille när man va 15minuter sen... sen så dog min tele. och efter de så låste ...

Av Pernilla Östlund - 1 maj 2013 15:29


  Ne man kanske ska börja starta upp bloggen igen då... Fett jobbig dag de va igår (såklar sista april med), de blev massa strul med kompisar & så. Jag & ungefär 20st drog på en fest vid halv 11 igår kväll och sen vidare ut på krogen föratt tr...

Av Pernilla Östlund - 12 januari 2013 23:33


   Minns du när vi tog bilden tsm? Det var sommaren 2012 när vi var på dragrecing.   Minns första gången jag träffade dig, pirrade i hela mig, visste inte vad jag skulle säga eller göra när ni hämtade mig på flygplatsen, kom till dig den 27/12-2...

Av Pernilla Östlund - 26 november 2012 15:49

Tja! Idag på skolan satt vi och diskuterade innan lunch om insidan/utsidan på killar/tjejer. Vi kom fram till jävligt många saker.. eftersom att vi bara ha 2 killar i klassen och resten tjejer så aa.. Men här kommer lita om vissa saker vi snackad...

Av Pernilla Östlund - 13 november 2012 14:36

Den 26 Oktober (alltså för 3 veckor och 5 dagar sen) så har jag varit ren ifrån droger i 1ÅR. Så nu tycker jag att alla ska sluta kalla mig missbrukare å sånt, hatar att folk säger sånt till mig men vafan jag håller inte ens på längre.. Vet även ...

Presentation


Jag berättar om mitt liv som Mx förare och hur det går med min rygg och så :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards