Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Sanningen kommer fram..

Av Pernilla Östlund - 13 november 2012 14:36

Den 26 Oktober (alltså för 3 veckor och 5 dagar sen) så har jag varit ren ifrån droger i 1ÅR.

Så nu tycker jag att alla ska sluta kalla mig missbrukare å sånt, hatar att folk säger sånt till mig men vafan jag håller inte ens på längre..

Vet även om att om man en gång har varit det så är man alltid det men vafan jag har slutat helt ju, jag har tackat nej å så till sånt..

Jag lovade mig en gång i tiden att jag skulle vara ren i 1år å resten av mitt liv och jag hoppar att jag verkligen klarar det.

Har mina älskade vänner som stöttar mig varje dag och även en tjej som heter Lizette (Lissie96@bdb), hon har hjälpt mig jävligt mycket med olika saker.

Tycker bara att det är så jävla onödigt att hacka på en person som inte har gjort er något piss alls, liksomoftast ni som läser detta vet ju inget om mig igentligen.

Ni ba: hon ta droger å sånna saker (störd)..

Men asså såhära äre ingen av er KÄNNER mig helt, så ni kan fan inte säga nått om mig, ni kanske tycker att jag e helt störd men men asså det finns folk som tycker att ni är störda med :)

Och så är världen liksom, det är inget man kan ändra på.

Så GE UPP NU allihopa för ni tjänar inget på att tycka ner folk ändå, eller jo ni kan få dom att må sämre men med mig så lyckas ni inte med :)

Mitt liv kan ni inte ändra på!!

Kim är ialafall skyldrig mig en resa nu :)

1år  3 veckor 5 dagar har jag varit ren ifrån droger så sluta snacka skit om mig nu...


Aja skit samma, jag har ialafall kört/tränat jävligt mycket dom här 3 veckorna som har varit nu och det har gått jävligt bra faktist :) ska faktist köra så mycket som möjligt nu i vinter för att bygga upp rygg musklerna mera.

Ska fara å gymma med 3 grabbar från banan nu på fredag efter min jävla praktik :)

Har även fått Markus att börja köra cross igen (han som landade på mig när jag pajade ryggen), kul som fan att se han ute på banan igen,.

Kan förstå att han har ångest än men liksom olckor händer alltid men vet aldrig ner det händer så.

Tycker bara att det är så drygt att han påminns av de varje gång vi är på banan å hoppar i de platåhoppet :( men det är inget vi kan göra åt nu det var ju liksom 3 år sen så.

Men jag mår ialafall bra nu helt å hållet med min rygg, ska bara operera exeln efter jul så är allt okey sen med mig :)

Och jag lover er alla som läser detta att JAG ska köra LUNGT!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Östlund - 20 maj 2013 22:49

Jadu vad ska man säga mer än HELVETE...Dette är fan inte min dag asså, först glömde jag min jävla uppgift som skulle in idag i sams lägenhet.. sen sprang man in i en as söt kille när man va 15minuter sen... sen så dog min tele. och efter de så låste ...

Av Pernilla Östlund - 1 maj 2013 15:29


  Ne man kanske ska börja starta upp bloggen igen då... Fett jobbig dag de va igår (såklar sista april med), de blev massa strul med kompisar & så. Jag & ungefär 20st drog på en fest vid halv 11 igår kväll och sen vidare ut på krogen föratt tr...

Av Pernilla Östlund - 12 januari 2013 23:33


   Minns du när vi tog bilden tsm? Det var sommaren 2012 när vi var på dragrecing.   Minns första gången jag träffade dig, pirrade i hela mig, visste inte vad jag skulle säga eller göra när ni hämtade mig på flygplatsen, kom till dig den 27/12-2...

Av Pernilla Östlund - 6 januari 2013 02:54

Tjennna :D   Veckan som har varit :) : Jag , jonas, kim och linkan tog oss en bil tur ner till tibro igen :) allt ska fan spåra på vägen dit ^^ när vi hade åkt ifrån mig så hade jonas glömt sin börs hemma xD hahah När vi kom till sundsvall så...

Av Pernilla Östlund - 26 november 2012 15:49

Tja! Idag på skolan satt vi och diskuterade innan lunch om insidan/utsidan på killar/tjejer. Vi kom fram till jävligt många saker.. eftersom att vi bara ha 2 killar i klassen och resten tjejer så aa.. Men här kommer lita om vissa saker vi snackad...

Presentation


Jag berättar om mitt liv som Mx förare och hur det går med min rygg och så :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards