Alla inlägg under augusti 2012

Av Pernilla Östlund - 18 augusti 2012 20:45

Igår kom man från stugan (kört lite), när man kom hem så slängde man i sig maten innan Elias kom.

Vi åkte lite bil i 4 timmar :) hahahahah mer behöver jag inte ta upp :)

Idag så kom Jonas vid 10 :) skulle tydligen ut och köra med han :) så vi drog ut till banan (min) och körde lite.

Bjöd till och med Jonas på middag :) hahah STOLT fan :D heheh.


Träningen gick jävligt bra faktist, till och med Jonas blev stolt över att det gick så bra idag/ikväll :) Fick extra kramar för det hehe. (a)

Justja ska ju berätta om ryggen med ju :) Ryggen är helt bra nu faktist jag får inte ond när jag tränar eller så och jag gör mina rygg pass varje dag :)

Hoppas att jag blir helt återställd till nästa sommar :) så kanske man kan börja tävla igen:)

Ska ialafall kolla till ryggen 1 gång i veckan bara för att vara räker och knäcker ryggen 1 gång i veckan nu med så :) allt kommer bli bättre och jag vill att alla ska hålla tummarna för mig att min rygg går bättre så lovar jag er att jag håller tummarna för er :) <3


Ha det görr nu :)

Bara smsa om ni vill något :) 070-3029920 

Presentation


Jag berättar om mitt liv som Mx förare och hur det går med min rygg och så :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards