Alla inlägg under juni 2011

Av Pernilla Östlund - 13 juni 2011 12:55

Flumm flumm idag med Jonas Olson på fb. Det e bara att läsa. det e allt jag behöver säga för idag!

Jag - du vet uffe i klingre???
Jonas - yes
Jag - han sa att jag var dum i huvet på bil mässan i stan.
Jonas - varför?
Jag - för att jag inte sålde min häst.
Jonas - ja hästar ska ju vara bra god annars.
Jag - nu e du elak.
Jonas - =)
Jag - du e fan lika elak som alla andra.
Jonas - jamen dom säger ju de?!
Jag - ne du kanske e godare!
Jonas - haha smaka?
Jag - aa..
Jonas - lilltån ska vara god
Jag - ne
Jonas - troru inte?
Jag - nee
Jonas - va tro du man ska sattsa på så?
Jag - vet inte (a) sj?
Jonas - lilltån sa ju ju men, du värkar ju kräsen.
Jag - jag e inte kräsen!
Jonas - har du testat?
Jag - ne
Jonas - dåså!

Jag - jag tänkte på en sak faktist.
Jonas -vad?
Jag - barnförbjudet
Jonas - inte tillräckligt mogen för sånt?
Jag -joto fan :P jag e allmänt trött idag.
Jonas - tänkte barnförbjudet, du är ju ett barn så!
Jag - jag e 18år faktist
Jonas - men sweet
Jag - och du e typ 22 eller?
Jonas - jajjamensan, gammjävel
Jag - du ser faktist inte gammal ut
Jonas - hahah tack så mycket
Jag - vsg, jag lkänner mig faktist liten nu :(
Jonas - det hade jag också gjort.
Jag - tack (a) det värmde ju
Jonas - :)
Jag - du vet cross sakerna jag köpte av dig va? dom kan jag ha än-
Jonas - haha du kommer aldrig växa.
Jag - ne, jag tror fan inte det.
Jonas - :)
Jag - och jag e faktist mogen :) men än dig
Jonas - hah på vilket sätt?
Jag - alla
Jonas - naa skeptisk
Jag - vad e du mogen mer i då?
Jonas - ålder? = allt ser gammal ut!
Jag - du ser fan fan inte gammal ut!
Jonas - tack :)
Jag -jag e bäst på allt
Jonas - hah härligt att höra
Jag - bättre än dig p åallt utom cross.
Jonas - du är för ducktig du!
Jag - japp. jag vet två saker jag är bättre än dig på xD
Jonas - Berätta!
Jag - Fotboll, sex/förhållanden
Jonas - sex, naaaaaaa skeptisk
Jag - jofan
Jonas -haha hur kan du tror de?
Jag - tror det vara
Jonas - hahah oooo nice :)
Jag -ska vi testa? så får du se eller? hahah xD
Jonas - hahah bakom klubbstgan?
Jag - aa
Jonas - blir perfekt :)
Jag - yes
Jonas - :)
Jag - du vill säker med
Jonas - hah då blir jag ju pedofil så de går ju inte
Jag - nehe det bliru väll inte?!
Jonas - on du inte vill, jo
Jag - m :)
Jonas - hah du är fortfarande yngre
Jag - haha bara typ 4år yngre (a)
Jonas - tror inte du är mogen för mig (a)
Jag - hur fan vet du det?! :D
Jonas - det vet jag inte?! men ja tror
Jag - haha okey
Jonas - yesyes :)
Jag - :)
Jonas - ska vi testa eller? så du kan bevisaxD hahahah
Jag - in your dreams
Jonas - hahha va du ör generös då
Jag - japp, det e jag alltid:)
Jonas - härligt att höra :)
Jag - king
Jonas - blir nog bra de
Jag - Jag e flummig (a)
Jonas - märker det, blev det me :P
Jag - ja ska vara seriös nu :D
Jonas - De kommer inte gå!
Jag - varför inte?
Jonas - för du är du.
Jag - och ?
Jonas - du kan inte vara seriös någon dag :)
Jag - joho
Jonas - den dagen finns inte :D hahah
Jag - jo idag.
Jonas - bullskit va?
Jag - ne, nu e du elak ju :( vi skulle ju vara snäll ju.
Jonas - vet. men ibland kan man inte vara det ju.
Jag - HAHAHH jag vet :D
Jonas - :)
Jag - jag har funderat på att trycka upp krille mot väggen och slå till :D
Jonas - DO IT!

 Jag e för trött för att skriva nått annat! Vi bara driver om allt!

Presentation


Jag berättar om mitt liv som Mx förare och hur det går med min rygg och så :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards