Alla inlägg under oktober 2012

Av Pernilla Östlund - 20 oktober 2012 16:49

Det var ett tag sen man skrev här känns det som :) hahah


Jag och Robin är fortfarande inte sams :/ hatar att se han så förstörd som han är nu på banan, han kan inte konscentrera sig.

Han snackar varken med mig, hans bästa polare eller sin pappa som står han nära.

Jag ångrar sjukt mycket över att jag sårade han men jag gjorde de för att jag inte villa skada han :/ men samtidigt så ljög han för mig med...

Jag tog smällarna istället för han eftersom att jag inte ville att någon skulel skada han..

Aja skit samma det kommer lösa sig nog tillslut som alex sa..


Nästa helg blire klubbfest :D

Längtar tills att se allt folk igen, ska bli kul att se dom jag tränar köra mot deras föräldrar som aldrig ha kört typ ^^.

Älskar att köra staffeter med cross o allt :)

Hmm jag, Robin och Jonas har dom satt i olika grupper bara för att vi har en tävling där man ska hoppa längst det laget vinner...

Det e jävligt kul faktist.


Och nu får jag faktist köra fullt ut för läkarna med min rygg, inge problem med den nu :) har bara gips nu som jag ska ta bort om en vecka :).


Ska försöka lägg upp varannan dag nu när jag har tid :)

Presentation


Jag berättar om mitt liv som Mx förare och hur det går med min rygg och så :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards