Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Diskution om insidan/utsidan

Av Pernilla Östlund - 26 november 2012 15:49

Tja! Idag på skolan satt vi och diskuterade innan lunch om insidan/utsidan på killar/tjejer.

Vi kom fram till jävligt många saker.. eftersom att vi bara ha 2 killar i klassen och resten tjejer så aa..

Men här kommer lita om vissa saker vi snackade om killar och det jag tycker med..


Jag fattar inte vissa killar.
Dom vill ha en tjej som är snygg, fin kropp och stora bröst.
Men det är oftast dom som vill playa runt...
Ha hört många killar som säger att dom vill ha en tjej som är snygg/fin/vacker/söt, men liksom de flesta tjejer går faktist efter insidan.
Man blir lyckligare efter insidan än utsidan.
Isåfall kan man säga att man är lycklig med alla som är snygg/fin/vacker/söt, det är fan likadant.
 
Vissa killar tänker såhära:
"pimpa, impa, pumpa, dumpa, tack o hej nästa tjej".
Om alla killar skulle gå efter insidan förskt på en tjej så tror jag fan att alla skulle vara mycket lyckligare.
Tycker fan att killar borde ge sig och försöka hitta en tjej som dom tycker om på insidan, för liksom utsidan är ju bara ett stort +..
Asså man lägger första intrycket på utsidan men man går fan ändå på insidan sen.
 
Jag har hört killar som har sagt att dom vill ha mig för att jag har snygg kropp å kör mx och sånna saker, men hallå e dom helt störd eller..
Man vill ju fan ha en kille som gillar än som man är och inte utseendet!
Tänk om alla hade varit ful, undra hur världen skulle se ut då xD
Det är ju klart som fan att man hittar en fin kille/tjej men liksom man blir ju inte tsm bara för att utsidan är snygg.
Asså man lägger första intrycket på utsidan men man går fan ändå på indan sen.
 
 
OBS. Detta gäller inte alla killar, så tar inte åt dig om du går efter insidan förskt.
 
Rätta mig om jag har fel.. men jag skriver bara vad jag tycker..
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Östlund - 20 maj 2013 22:49

Jadu vad ska man säga mer än HELVETE...Dette är fan inte min dag asså, först glömde jag min jävla uppgift som skulle in idag i sams lägenhet.. sen sprang man in i en as söt kille när man va 15minuter sen... sen så dog min tele. och efter de så låste ...

Av Pernilla Östlund - 1 maj 2013 15:29


  Ne man kanske ska börja starta upp bloggen igen då... Fett jobbig dag de va igår (såklar sista april med), de blev massa strul med kompisar & så. Jag & ungefär 20st drog på en fest vid halv 11 igår kväll och sen vidare ut på krogen föratt tr...

Av Pernilla Östlund - 12 januari 2013 23:33


   Minns du när vi tog bilden tsm? Det var sommaren 2012 när vi var på dragrecing.   Minns första gången jag träffade dig, pirrade i hela mig, visste inte vad jag skulle säga eller göra när ni hämtade mig på flygplatsen, kom till dig den 27/12-2...

Av Pernilla Östlund - 6 januari 2013 02:54

Tjennna :D   Veckan som har varit :) : Jag , jonas, kim och linkan tog oss en bil tur ner till tibro igen :) allt ska fan spåra på vägen dit ^^ när vi hade åkt ifrån mig så hade jonas glömt sin börs hemma xD hahah När vi kom till sundsvall så...

Av Pernilla Östlund - 13 november 2012 14:36

Den 26 Oktober (alltså för 3 veckor och 5 dagar sen) så har jag varit ren ifrån droger i 1ÅR. Så nu tycker jag att alla ska sluta kalla mig missbrukare å sånt, hatar att folk säger sånt till mig men vafan jag håller inte ens på längre.. Vet även ...

Presentation


Jag berättar om mitt liv som Mx förare och hur det går med min rygg och så :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards