Direktlänk till inlägg 7 april 2011

7/4 - 2011<3

Av Pernilla Östlund - 7 april 2011 18:30


     

Jag saknar dig Simon Andersson


Den 5 februari 1993 föddes vår älskade vän Simon Andersson, Men den 7april 2011. Klockan 01.45, fick jag ett samtal av kim, Han berättade att du inte fanns längre.


Jag tänker ofta att livet går vidare men när just du gick bort, så såg jag bara lidande en stor skara tvivlande, i själar och kroppar.

Tårarna bara började rinna som fan på mig.

Jag insåg att jag nyss hade förlorat den som betydde allt för mig.
Dagen som alla kommer minnas, det är okej att gråta och fälla en tår,
men håll det inte inom dig!
Vi saknar dig grabben, hoppas du du får det bra där uppe.

Jagi hoppas att du väntar där på mig!


Du hade allt man kunde önskat sig. De finns ingen som glömmer hur bra du var. Vart jag än går som minns jag alltid dig. Jag tänker väldigt ofta, på allt man hade som numera alltid är borta. Alla har väl förlorat en del av sig själv? jag har förlorat hela mig. Jag är fast i centrum omringad av mina minnen, drömmen lever vidare, jag längtar och saknar.


Den enda känslan, den enda rösten, ett hårt slag i magen och en kniv rakt i hhjärtat. Alla dagarna med dig var bra, jag vet att vi hade det svårt. . Jag vet att du var helt underbar. Jag tänker på den dagen då jag träffade dig för förskta gången, Du fick mig på fall. Jag tänkte och jag ville förklara mina känslor för dig.  Saknar din röst, ditt skratt och ditt sätt. Dagarna gick, sen blev jag utan dig min vän, jag tänker på dig än och vill träffa dig ikväll..


Jag tänkte varje dag på dig sen det tog slut mellan oss, från den första sekunden till en evighets minut, det bara snurra runt i huvudet, kunde inte fatta att de va slut. Men jag fick vakna upp och se att du inte längre fanns här. De sluta på ett sätt som ingen vill gå igenom. Men jag säger dig en sak, jag kommer alltid älska dig.


Det ända jag sa till dig var att jag hatade dig, just nu mår jag fucking piss för det. Har ångest för att jag sårade dig, Jag lovade dig att jag skulle hjälpa dig med skiten men istället så svek jag dig helt:(.

Skiten tog över ditt liv oc det var just därför detta hände och som inte fick hända igentligen. Om du skulle ha funnits kvar på denna jord så hade jag gått fram till dig och sakt att jag älskar dig.


Varför gjorde du ens det? Du visste hur jag skulle må om du gjort det, men du gav upp ALLT, Jag mår sår jävla fucking piss nu efter detta.

Snälla kom tillbaka:( jag saknar dig.


Du lämnade allt bakom, när du lämnade oss. Alla dem tankar som finns här inom mig. Alla dem minnena, jag glömmer aldrig dig. Om du var här just nu, om tiden den ej gått så fort, så mycket som vi skulle ha gjort. Fastän livet går vidare nästan som förut, vet jag att det aldrig tar slut. För någon annan gång, någon annan stans, ska vi ses igen. Det vet jag.


Vila i fred Simon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Östlund - 20 maj 2013 22:49

Jadu vad ska man säga mer än HELVETE...Dette är fan inte min dag asså, först glömde jag min jävla uppgift som skulle in idag i sams lägenhet.. sen sprang man in i en as söt kille när man va 15minuter sen... sen så dog min tele. och efter de så låste ...

Av Pernilla Östlund - 1 maj 2013 15:29


  Ne man kanske ska börja starta upp bloggen igen då... Fett jobbig dag de va igår (såklar sista april med), de blev massa strul med kompisar & så. Jag & ungefär 20st drog på en fest vid halv 11 igår kväll och sen vidare ut på krogen föratt tr...

Av Pernilla Östlund - 12 januari 2013 23:33


   Minns du när vi tog bilden tsm? Det var sommaren 2012 när vi var på dragrecing.   Minns första gången jag träffade dig, pirrade i hela mig, visste inte vad jag skulle säga eller göra när ni hämtade mig på flygplatsen, kom till dig den 27/12-2...

Av Pernilla Östlund - 6 januari 2013 02:54

Tjennna :D   Veckan som har varit :) : Jag , jonas, kim och linkan tog oss en bil tur ner till tibro igen :) allt ska fan spåra på vägen dit ^^ när vi hade åkt ifrån mig så hade jonas glömt sin börs hemma xD hahah När vi kom till sundsvall så...

Av Pernilla Östlund - 26 november 2012 15:49

Tja! Idag på skolan satt vi och diskuterade innan lunch om insidan/utsidan på killar/tjejer. Vi kom fram till jävligt många saker.. eftersom att vi bara ha 2 killar i klassen och resten tjejer så aa.. Men här kommer lita om vissa saker vi snackad...

Presentation


Jag berättar om mitt liv som Mx förare och hur det går med min rygg och så :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards